Några bilder på vårt hem

Hejsan!
Tror jag glömt berätta att vi nu har flyttat till Åkersberga, flyttade in på nyårsafton faktiskt. Det tog oss drygt två dagar att packa upp allt, vi hade nog lätt klarat det på en dag om det hade varit en "vanlig" dag. Vi trivs jättebra det enda som är ett minus är kommunaltrafiken, vi bor liksom en station innan Åkersberga vilket bidrar till att vi har sämre kommunikation med tåg och bussar - har en buss som går utanför oss men det är typ en "åka-til-jobbet" buss så den går pissiga tider och är nästan alltid sen. Snabbtågen stannar inte vid vår station vilket innebär reducerad tågtrafik (runt två gånger i timmen), det var liksom bättre kommunikation i Brottby och Vallentuna. Jaja, vi har ett eget ställe och det är vi glada för, tänkte visa lite bilder för er som inte varit här men läser min blogg. Tänkte passa på att lägga till att vi har ett sovloft så ingen tror att vi sover i soffan (haha) men känner inte riktigt att jag orkar fotografera där uppe i och med att det är mörkt, består av en obäddad säng och typ ett bord och massa saker som vi inte orkat placera nån annan stans. Vi har en tvättmaskin och en torktumlare också, samt en kyl och frys och ett skafferi. Och en hall, men vem fan vill se bilder på det? Ingen, tänkte väl det. Ni kanske kan få en tur i mitt skafferi någon gång, för jag har ju så mycket skoj där inne (not).
Alla bilder är tagna med min iPhone, därför är kvaliten sådär...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0