Tisdag, ont i ryggen, jobb och lägenhet(!)

Hejhejhejhej
Måste köpa en ny säng, min är för mjuk vilket leder till att jag får ont i ryggen/nacken när jag ligger i den. Sämst tajming, tänker inte spendera flera tusen kronor på en säng innan jag åker till London! Det första jag får göra när jag kommer hem är att åka till IKEA och prova ut en ny bra säng.

Idag börjar jag jobba klockan tolv och går till lås. Lite segt att låsa tre kvällar(kanske mer?) denna vecka. Eller egentligen låser jag fyra/fem stycken om man räknar att stänga lagret som en "låsning" haha. Nu är jag inne på min nionde arbetsdag, kommer jobba imorgon också innan jag eventuellt tar ledigt på torsdag sen jobbar fredag och har en hel ledig helg. Jag måste tydligen vara utvilad innan London säger mamma, synd för henne att jag jobbar sex dar veckan innan vi åker, hehe. Jag kan vila mig i London.

Lägenhet? Undrar ni, jo nu är det såhär att vi ska kolla på en "lägenhet" hos Gustavs kollega. Det är ett litet "hus" på familjens tomt som vi får hyra, det ligger i Åkersberga vilket är lite trist men det är bättre än Brottby och lite mer aktuellt eftersom vi inte verkar kunna köpa en lägenhet som passar båda, när vi väl hittar nåt vi gillar skjuter budgivningen iväg långt över vår budget. Lite trist men sånt är livet.

Nu måste jag börja fixa mig lite innan jag åker till jobbet, langar upp en bild på Mjaumjau, sötaste katten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0