tre bilder

Köpte nya solglasögon idag då jag lyckats ha sönder mina, från monki 100:-

Gustav har hängt upp krokar och gardinstången som vi ska ha som klädstång, blev asbra, måste bara bli längre eller köpa en pinne så jag får upp/ner kläderna haha.

På bilden ser ni min studentklänning (ja jag har en) samt en tröja(blus?) jag köpte idag. Bättre bilder kommer senare som sagt. Har köpt ett par svarta snygga och korta jeans och ett basic linne med fina detaljer. Tror inte ni är speiellt intresserade av att se en deodorant och tre par helsvarta trosor så jag skippar att fota det(har inte ens övervägt det, lol).

Just det, jag har fåt infektion i mitt brännsår också. Som tur är har jag en fin mamma som köper allt jag behöver för att slippa lida mer. Nu har jag rengjort såret ordentligt och satt på ett plåster som hon på apoteket sa att jag skulle göra.

Nu blir det filmmys med tre små pojkar, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0