Torsdag

HEJ
Gick upp vid tio idag och lagade frukost medan Gustav åkte till ensta och lämnade bilen. Efter frukosten tog vi ut hundfan på promenad. Strax efter vi kommit tillbaks var det bara att hoppa in i bilen och köra mot Vallentuna, killarna skulle gymma och jag skulle hem för att hämta lite saker. Problem uppstod när vi skulle tanka, ingen visste hur fan man fick upp tanklocket. Det slutade med att jag missade bussen hem (den går varannan timme på helger och röda dagar, sjukt) och fick åka till Arninge där pappa, syrran och Robin var och handlade. Så jävla omständigt och irriterande. Väl hemma plockade jag ihop mina saker och åt mat.

Vid halv fyra skjutsade pappa mig till Vallentuna där pojkarna väntade. Vi åkte direkt till Willys för att handla mat inför helgen. Bögarna ska ju spela diablo 3 hela helgen och jag ska ro på roddmaskinen och försöka plugga. Skriver sista uppsatsen i filosofi men det går åt helvete så jag sitter mest och fiser. Jag har faktiskt lyckats skriva lite HEHE, jag har även rott (förbrände 200 kalorien sen dog jag), varit ute med hunden i typ 1,5 h totalt och ätit massa godis (jag suger, måste sluta äta som en jövla gris, kan inte forsätta inbilla mig att jag väger 56 kg i muskler haha).

Överväger att gå och lägga mig, men då kommer jag vakna fett tidigt imorn vilket är ovärt så jag försöker läsa Lasermannen men texten är så jävla liten att mina ögon gråter. Kanske ska ro lite? Nej fy fan, kan typ inte röra mig då hela kroppfan värker, haha. Superbra att inte kunna gå om jag behöver åka in akut imorn och jobba, eller inte. Hatar min kropp och mitt hjärta och mina ben.

Är fett bitter, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0