Söndag

Det blev inte jobb för mig idag som jag hoppats på, trist men sånt är livet. Efter frukosten imorse drog jag ut på promenad i drygt 50 minuter, klarar tydligen inte av att springa utan att få ont i trakterna kring hjärtat och det är ju tydligen farligt, well well, promenera duger. POWERWALK liksom.
Jag har även hunnit med att
- städa lite i rummet, orkade inte göra det ordentligt ensam för jag förlägger tydligen Gustavs saker.
- dammsugat halva lägenheten, rummet/köket/hallen/vår toalett, kände inte att jag ville dammsuga åt nån annan
- städat köket, hatar att det blir halvdant då jag är superrädd att få bakterier i mitt sår. Jag har plåster på det konstant men ändå, orkar inte byta det en gång i timmen för att jag råkat blöta ner plåstret eller nåt.
- fixat spellistor på iPoden, köpt en ny låt för 9 kr (måste ju spendera pengar på nåt nu när jag skurit ner på min godiskonsumtin) det blev i alla fall millionaires - stay the night, så jävla bra.

Vad som ska göras mer
- tvätta en vittvätt
- vika tvätt
- handla mat
- plugga spanska, filosofi och skriva om en bok för att redovisa den på svenskan
- kolla klart på the last temptation of Christ för att besvara frågorna vi fick i religion
- lämna bilen i Brottby
- åka till Gustavs mamma?
- Fixa matlådor inför imorgon
- städa klart i rummet

Nu väntar jag på att Gustav ska komma hem så vi kan äta kycklingwraps till lunch, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0