Onsdag

Sitter och trycker i mig världens megafrukost, det går inte så bra då jag blev mätt på enbart kaffen. Har typ 30 minuter på mig att äta den så det kommer nog gå bra. Efter frukosten ska jag bege mig på arbetsintervju, är väldigt nervös men hoppas att det går bra ändå. När jag är klar med intervjun ska jag åka till skolan, slänga i mig mat och ha litteraturredovisning som hela mitt betyg tydligen hänger på (sjukt skumt, jag vet!). Kolla film ska jag också göra för att skriva min sista uppsats i filosofi för att eventuellt nå ett högre betyg. Älskar när betyget hänger på den sista uppsatsen i kursen, det är riktigt fult tycker jag.

Nej nu tog min frukost slut, dags att borsta tänderna. Tagga inför maskinen ikväll!!! Men kommer kanske inte ens gå, fett pinigt att gå ensam.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0