Lördag

Hej!
Började dagen med att promenera/springa i 40 minuter. Kom hem och åt frukost sen stressade jag iväg till jobbet som behövde akut hjälp. Jobbade melan 12.30-18.20, det var kul. Gustav mötte upp mig efter jobbet så vi kunde hämta våra grönankort, maskinen på onsdag! Sen begav vi oss mot mörby där Gustav hade ställt bilen, så jävla grymt att killen har körkort! Vi åkte hem och lagade middag: baconinlindad kyckling med sallad, stört gott. Mulade även i mig lite godis (fan jag skulle ju inte äta godis idag), bakade även ett bananbröd, sen hängde vi tvätt och nu ligger vi döda i Daniels säng och försöker kolla på the last temptation of Christ eller vafan den heter, SUGER. Måste kolla på den och besvara frågor i religion tyvärr, hatar livet.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0