Lördag 5:e maj

Blev väckt till tonerna av Mexikos nationalsång och en halvnaken Daniel som heilade med en bärs i handen. Gustav kokade ägg, stekte bacon och jag kokade kaffe till brunch. Efter alla var övermätta och belåtna åkte vi tre in till stan för att köpa sombreros för att fira "cinco de mayo" nån mexikansk högtid (mer om det plus bilder ikväll). Jag införsakffade nya springkläder, Gustav köpte ett par sjukt snygga shorts och Daniel köpte en skjorta och en tröja i medium, notera det haha! Jag hittade min drömjacka, typ, på JC men den var tydligen ful och dyr så jag köpte den inte, tänker köpa en likadan jacka som Gustav fast i marinblå eller nån/några i Japan om jag hittar.
Smått berusade, ok Daniel var full, åkte vi hem för att laga enchiladas och dricka tequila, men mer om det ikväll, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0