Gårdagen

Igår tid mycket på schemat
1. Åka till lättakuten och ta EKG ( jag mår bra, de hittade inget fel på mitt hjärta så jag får leva med smärta, lol)
2. Åka till skolan, lämna böcker och äta
3. Byta kläder, sminka mig och fixa en anständig frisyr (fungerade mindre bra, hade ingen plattång att reda ut afrot med, hann inte heller duscha det så set blev en knut och hårspänne i luggen)
4. Prima, det gick bra och jag ska dit igen om två veckor!
4,1 lämna böcker på Vallentuna bibliotek
5. Åka och jobba
6. Åka hem, äta, pussas, duscha, fixa matlåda och fixa annat.
7. Decka i sängen efter säsongsfinalen av glee

Galet vad den dagen gick fort och vad mycket jag fick gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0