Färgglatt

Hej
Idag köpte jag en ny sport bh, en träningstopp och en bikiniöverdel i fina färger. Kände att det var dags att börja använda lite mer färgglada kläder än bara svart när jag motionerar och solar haha. Köpte även ett torrschampo för mörkt hår, tror märket hette lee stafford, loggan är i alla fall en liten hund och jag har för mig att det är ganska bra, upp till bevis imorn, jag orkar inte tvätta luggen nu(tvättade den ju fan igår hos frisören, dumma flottiga hår) men imorgon får jag tvätta håret ordentligt. Nu ska jag krypa ner i sängen och sova, imorgon står jobb och konsert på schemat. Godnatt, just nu mår jag bra och livet är kul, hoppas humöret håller i sig så jag slipper deppa ihop igen!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0