var kommer denna trötthet ifrån?

God morgon!
Har precis ätit en tallrik gröt med drottningsylt och nu sitter jag och sippar på en kopp te i min favoritkopp. Vakndade av mitt larm klockan nio och var helt död. Jag förstår inte, jag brukar ju alltid vara så pigg när min väckarklocka ringer men på senaste tiden har jag varit seg och velat ligga kvar i sängen i flera timmar till. Det är väldigt jobbigt, sen har jag även börjat kunna somna om om jag vaknar av att t.ex. Gustav går upp och stökar i rummet, det är iaf nåt som är bra men att jag sen ligger som en död säl när jag bör gå upp är sjukt irriterande. Vet inte vad det beror på, studentdeppig kanske?

Hoppas jag blir pigg när klockan ringer snart igen, nu ska jag dricka upp mitt te, borsta tänderna, sminka mig, fortsätta lyssna genom maskinens senaste album (gillar vad jag hör) och sen gå till skolan för klassråd samt MSOK*. I MSOK pratar vi om rasism och det är kul, MSOK är en sån kurs som jag från början trodde skulle vara helt värdelös, meningslös och tråkig men den är faktiskt spännande, kul och meningsfull. Awesome, puss!

*MSOK= människan socialt och kulturellt

Favoritkoppen till vänster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0