PA-dagen! (och mindre kul saker)

Hejsan, kände att det var dags fär lite uppdatering här i bloggen.
Idag hade vi pa-dag i skolan vilket innebär att alla skolans treor visar upp sina projektarbeten, givetvis bjöds det på massa godis, kakor och annats smaskigt. Jag åt så mycket skit att jag var galet hög på socker, fick ett sjukt jävla springsug och åkte till brottby för en vända i spåret. Fyfan vad dåligt det gick, har typ ingen kondition alls, nu är det fan dags att börja springa igen. Så springskorna får följa med till Vallentuna när jag åker hem.

Annars händer det ingenting men ändå massor, jag har dragit på mig en otrevlig depression och är mestadels ledsen. Idag lät jag ångesten ta över och låg och grät i 30 minuter, det var skönt. Måste göra nåt åt detta snart för jag orkar inte gå runt och må dåligt, vill ju inte att Gustav ska börja må dåligt bara för att jag gör det. Det som är allra jobbigast är att jag knappt känner någonting alls, eller inget åt det positiva hållet. Jag ligger i nått jävla mellanläge, typ som när man går på antidepp fast man känner det dåliga men inte det bra. När jag gick på antidepp kände jag ju i princip inget alls, allt bara var, jag mådde inte bra men jag var inte glad heller.

Hittils har jag tagit olika mediciner, pratat med psykologer, legat inne(inte för depression utan för att jag var dålig med maten under en kortare period när jag var femton) och försökt att klara mig på egen hand. Inget verkar ha fungerat speciellt effektivt så nu vill jag testa något nytt, Gustav föreslog att jag skulle meditera (och att vi kanske skulle göra det tillsammans) och skrikterapi, jag tror nog mer på att meditera. Jag överväger även att prata med någon igen, det skulle kanske vara skönt att få ur sig massa saker samt hitta anledningar till varför jag mår som jag gör. Tror dock att studenten spelar in ganska mycket nu, jag är väldigt stressad och orolig men jag har ju en plan så jag får bara sluta oroa mig.

Nu ska jag avsluta innan jag skriver för mycket och folk tar mer avstånd än vad de redan gör. Är ledsen för att Louise är så långt bort men jag är jävligt glad över att jag har Gustav.
Pussen

Kommentarer
Postat av: Louise

åh sötis <3

önskar jag var hemma o kunde göra dig lite glad!

tror dock mycket kommer kännas bättre efter studenten som sagt, innan studenten var jag typ helt borta av all stress!

2012-03-22 @ 18:21:09
URL: http://monreve.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0