SVACKAN!

Hej,
Har glömt bort bloggen ganska rejält på senaste tiden kom jag precis på. Har spenderat tio dagar i japan, kom hem dagen innan midsommar och sen har jag jobbat sen i söndags. Kan ju skriva lite kort om det som skett på senaste tiden.
 
Japan
Allt var så himla annorlunda, det går inte att förklara men jag gillade det inte. Jag gillar inte Japan och det står jag för, alla glodde, skrek och försökte prata med en fastän de inte kunde engelska. Shoppingen sög, men maten var god. Tunnelbanan var kaos, det var mycket folk och knappt några turister, allt var dyrt och staden lös och blinkande. Folk såg annorlunda ut och det finns så sjukt många konstiga prylar där att jag bara säger "jävla japaner alltså!" sen får ni fantisera utifrån det.
 
Midsommar
Sill, nubbe och femkamp. Kvällen var lyckad och sjuk, blev bl.a. jagad av en snubbe som hade en sillbit på en gaffel. Myggbetten får vi inte glömma.
 
Jobb
Är schemalagd i Arninge nu i två, tre veckor vilket känns så himla skönt. Är inne på min fjärde arbetsdag och jag önskar att jag hade ett schema under en längre period. Butiken är lugn, liten och mysig. Hälsa på om ni vill se mig le!
 
Puss!

Kommentarer
Postat av: Louise

jag vill hälsa på och se dig leee!

2012-06-27 @ 22:42:16
URL: http://monreve.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0