Aj

Hejhej
Ändå sen igår har jag haft ont i bröstet, det kom helt plötsligt och känns mest på min vänstra sida speciellt vid utandning eller vid tryck mot bröstet. Idag har jag känt av den när jag skrattar, när jag andats och nu när jag bara ligger i sängen och hjärtat dunkar hårt. Smärtan har utökat sig och sitter nu i hela vänster sida från hjärtat upp till halsen, känns som lungan och strupen om ni förstår. Samtidigt är jag inne på min tredje dag med huvudvärk och jag började nyss känna av smärta i mitt högra öra. Jag är förvirrad och orolig, vill inte uppsöka läkare eftersom vi åker på måndag. Jag vill inte riskera min och Gustavs resa till Japan.
Jag får härda ut och låta smärtan försvinna av sig själv eller uppsöka läkare när jag kommer hem. Ni kan ju tjoa till om ni känt liknande smärta eller vet vad som kan vara felet.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0