9:e februari

Åh så bra det går i skolan, inte. Tror jag lyckades faila rätt rejält på svenskaprovet igår. Synd, jag som måste vara duktig för att få slutbetyget jag förtjänar. Är fett avundsjuk på alla som jobbar, jag vill också jobba. Lätt tills jag fyllt 75, tycker det låter som en bra idé att höja pensionsåldern. Gustav är kvar på jobbet och jag har tråkigt och känner för att ordbajsa samtidigt som jag kollar på flickan från ovan, boken är ju grym så jag antar att även filmen är bra.

Jag vill:
klippa mig
köpa en byrå
köpa en TV
börja simma
bli 20
att vintern ska ta slut
jag vill kunna laga mat
jag vill äta äpple men orkar inte hämta ett, plus att jag har en blåsa i munnen som försvårar mitt liv väldigt mycket, jag har även märkt att mitt tandkött typ kryper nedåt så jag är sjukt rädd att jag ska tappa mina tänder, kanske bör leva på typ flytande föda resten av livet eller nåt
jag vill dricka mojitos och fnissa lite smått bögigt
baka en kladdkaka

Jag behöver:
Massage
fotvård
en diskmaskin (mina händer börjar frätas bort men jag kan inte sluta diska för det är så kul)

Jag bör:
plugga
sluta tugga tuggummi hela tiden
sluta äta så mycket socker
sluta vara bitter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0