Måndag

Hej
Sitter på jobbet och känner mig sjuk, misstänker att jag har feber. Väldigt passande med nollgradigt på lagret känner jag, verkligen. I veckan har vi nationellt prov i svenska, man ska hålla tal på fem minuter. Jag har panik och vill bara slippa det, asså det fungerar inte så jag kommer skita i det oavsett om det leder till ett ig i kursen. Jag vill jättegärna vara såpass modig att jag klarar av att stå och prata inför klassen men det är jag tyvärr inte.
Annars händer det inte speciellt mycket i skolan, har typ tre inlämningar men jag är klar med allt så det är bara att skriva ut och lämna in imorn när jag kommer till skolan, awesome! Denna vecka ska jag prioritera min hälsa och träna typ varje dag, sluta stressa sönder mig själv och bara ta det lugnt.
Gustav skickade ett mindre oklart sms om bio på onsdag, hoppas vi ser hungerspelen då det är en grym bok och jag har bara hört gott om filmen plus att jag fortfarande har en biobiljetter från i julas att göra av med.
Nu ska jag försöka att klara dagen utan att varken kräkas eller svimma, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0