Hungerspelen och dagens planer

Yes, det blev bio igår, vi såg hungerspelen (the hunger games?), vilken jävla film alltså! Jag tyckte den var asbra medan Gustav tyckte att den verkade lite lågbudget men mycket bra ändå. Se den säger jag bara, jag sitter nu och väntar på att den ska släppas på DVD så jag kan kolla på den om och om igen, för tillfället får jag nöja mig med bok triologin som jag köpte för någon månad sen. Lite jobbigt att den är bunden, man orkar inte släpa runt på den utan får läsa den hemma när man har tid.

Idag står spanska, psykologi, projektarbete, promenad och uppsatsskrivning på schemat. Just nu har jag spanska och vi pluggar inför provet, det går sådär jag märker verkligen att jag inte varit speciellt uppmärksam de senaste lektionerna då jag inte kan mycket alls av det som kommer på provet. Får se till att plugga mycket under de kommande veckorna så man slipper IG eller G i slutbetyg, VG måste jag fan se till att skaffa!

På psykologin har vi prov, vi kommer först få en genomgång och sen skriver vi prov och jag hoppas det går bra och att jag skriver minst VG så jag får det i slutbetyg. Jävla VG barn jag är alltså. Har även chans att få VG i samhälle c då jag skrev mvg- på förra provet(HUR I HELVETE LYCKADES JAG?). Om jag skriver minst VG på vetenskapliga uppsatsen och fördjupningsuppgiften så har jag VG (minst) i slutbetyg, win.

Sista timmen i skolan ska vi skriva klart vår jävla projektrapport, hoppas på ett VG eller MVG även där. Första inlämningen fick vi G på då vi råkat missa lite men nu har vi skrivit till en massa så det borde fan bli ett högre betyg nu. Rapporten är ju bra för i helvete!!!

Efter skolan ska jag ta en promenad och käka middag i min ensamhet och sedan plugga fram tills Gustav kommer hem vid åtta. De skulle tydligen ha något produktionsmöte på hans jobb idag och därför kommer han så sent.

Nej nu ska jag fortsätta plugga, pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0