Hej

Idag har jag (bland annat):
Jobbat
Handlat mat och hårfärg
Lagat paj (våra matlådor i frysen har tagit slut)
Diskat
Skrikit och nästan gråtit i frustration
Skrivit mitt tal till nationella provet i svenska + PM
Tryckt i mig så mycket godis och sockertuggummin att jag nu är helt snurrig och känner mig berusad

Känner mig duktig, detta betyder att jag inte kommer behöva plugga speciellt mycket alls under helgen (finslipa lite på talet kommer behövas), jag kommer inte behöva laga mat eller äta mer godis. Nu ska jag äntligen slappna av och bara fisa runt, inga måsten, inget jobb att gå till. STOLT TJEJ.

Nu ska jag mysa med Gustav, puss ♥

ps. alltså kom igen nu svenska folket, snälla rösta ut Joe ur BigBrother han är så jävla jobbig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0