lista

Dagens humör: Glad nyss, lite sur nu
Dagens mående: Trött men bra
Dagens borde: Jag borde läsa ut Candide
Dagens frisyr: Utlsläppt
Dagens smink: Mascara
Dagens klädsel: Favoiritjeansen, lila tröja och en adidashoodie
Dagens planer: Läsa Candide, ut och springa sen äta middag och gå på krogen
Dagens materiella vill ha: En marc jacobs pklånbok
Dagens fundering: Kommer jag bli sjuk för att Amanda är sjuk?
Dagens beroende: Tuggummi
Dagens tråkigaste: Att jag lackar på Gustav för ingenting
Dagens längtan: London
Dagens superlängtan: Att skolan ska ta slut så jag kan springa
Dagens tidning: Ingen
Dagens låt: När jag går ner

Kommentarer
Postat av: Skvallerwood

As cool design du har, jag har en onePiece, as skön! : Men älskar färgen på din, vad kostar den ?=)

2011-09-28 @ 13:06:54
URL: http://skvallerwood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0