15e november

Hejhej!
Sitter ensam på mitt rum i min jumpsuit och kollar på 90210 med en fet jävla huvudvärk. Har stoppat i mig ipren och nåt annat piller som jag fick av Gustav, inget hjälper så jag smörjde nyss mina tinningar med tigerbalsam(det blir faktiskt bättre, bara lite denna gång tyvärr) åt en citron och drack honungsvatten. Verkar inte fungera så bra som jag hoppades, huvudvärken är fortfarande kvar. Lär få stanna hemma från skolan imorn, vi har bara filosofi där vi ska få betyg på etik-tentan och sen jobba med våra fördjupningsarbeten. Kan lika gärna vänta på betyget en vecka och jobba hemifrån. Måste blir frisk, kommer förmodligen jobba i helgen :D
Nej nu måste jag stänga ner datorn innan jag tappar ögonen och kräks samtidigt(migrän kanske? borde kanske sno ett av mammas migränpiller?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0