värd kväll

Kom hem från jobbet för en timma sen, mamma var snäll och hämtade mig i Mörby. Det gick jättebra på jobbet idag fastän jag lät som ett miffo när jag öppnade käften, haha. Det var väldigt lugnt i butiken men tiden rullade på ganska bra ändå och jag blev sjukt sugen på att shoppa, typ klänningar (vafan liksom? har nästan aldrig klänning ju). Jaja, när jag kom hem hade jag fått min student-jumpsuit från ziperall, den satt bra på och så men den var ful och såg inte alls ut som på bilden(!!!!!) så den åker tillbaks imorn, har inte ens betalat eller fått en faktura på den. Ska köpa den med älgen på när den kommer in istället, lätt värd 1000:- med tanke på hur fin och skön den är! Hade även fått en julklapp från jobbet idag, 4-10 nummer av en valfri tidning, jag valde CHIC så 8 nummer av den kommer jag få från och med slutet på detta åt/början på nästa, helt gratis! Blev glad, kanske lite tårögd(nej det blev jag inte, kände bara att det passade in).

Nu överväger jag att sova, eller kolla på Chuck eller lyssna på musik eller läsa eller plugga eller eller ELLER. Nej men seriöst jag är fan sjukt hyper men ändå stört trött.

KYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0