suicide

Seriöst
Igår missade jag två boksamtal och ett prov, ena boksamtalet löste sig då jag fick besvara några frågor och maila läraren. Provet skriver jag efter lovet. Den andra bokdiskussionen som jag missade fick lite värre konsekvenser, jag ska skriva en kortare recension på Thérèse Raquin, en av de tråkigaste och sämsta böckerna jag läst. Kommer inte ihåg vad den handlade om (typ) och jag vill verkligen inte skriva om den. Ska jag skriva: den var skittråkig, konstig och väldigt detaljrik. VA VA VA!? Herregud, skjut mig.

Idag missade jag ett litet förhör på religionen om etik, det lär jag kunna skriva nästa vecka, chill. Missade även mattestugan så jag kan inte börja med Matte C än, sadface. Imorgon får jag inte gå till skolan säger mina kära föräldrar och min syster som konstigt nog är galet avundsjuk på mig. Jag får ju vara hemma och ligga i sängen hela dag. ASKUL!!! Eller inte, hade mycket hellre varit frisk och gått i skolan. Imorgon kommer jag att missa ett spanskaprov och det suger. Eller det är väl ganska skönt då jag har väligt svårt att prata på Spanska, haha. Men hellre att jag ligger hemma och blir frisk än att gå till skolan och bli sjukare.

Förutom ångesten över att jag missar skola så mår jag väl relativt okej. Hostar lite, har ont i lungor och bröst när jag andas, kroppen värker, huvudet värker och jag är allmänt seg. Febern har iaf gått ner, det är skönt. Nu ska jag fortsätta kolla på Chuck, kände bara för att blogga lite.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0