my god

Hej och välkommen till min muntra blogg
Fick ett trevligt mail om att jag misslyckats med att besvara frågorna som var till bokdiskussionen på Sam C. Jag skrattade så mycket att jag grät, övervägde att slå sönder huset och sedan bränna upp boken. Nu har jag skrivit lite mer men känner på mig att IG kvarstår. Känns så himla fint att jag sätter IG i de två största och mest seriösa kurserna i trean. Fast jag har en termin kvar på mig att fixa till skiten, jag vet att jag kan om jag vill men just nu vill jag inte. Vintern gör mig deprimerad.

Annars händer det inte spreciellt mycket utöver det vanliga, jag ligger i min säng och tittar på TV, lackar över att min säng är hård och gör att min rygg gör ont. Fin mening. Jo, dagens bästa: spanskaprovet sköts upp en vecka och pappa köpte nya hörlurar åt mig. Ja, juste. Under nattens ångest(jag kunde inte somna okej, jag ligger inte med värsta dödsångesten varje natt eller så... Jisses folk, har ni ingen humor?!) råkade jag slita sönder min ena hörlur. Jag skrek förmoligen högt och rotade fram mina urbanears, sjukt jobbigt med hörlurar som man inte stoppar i öronen. Jaja, nu har jag iaf nya som fungerar. Gött.

Vad kan jag mer skriva då? Känner mig riktig sugen på att skriva en bok om mitt sjukt roliga liv här i min hårda säng. HAHAHAHAHAHA alltså förlåt. Jag hoppas ingen tar denna blogg seriöst, jag är inte seriös, jag har en "mörk" humor eller vafan man säger. Jag gillar att driva om mig själv och mitt liv, det verkar folk gilla och jag gillar det jag med, man ska ju inte trycka ner andra så varför inte trycka ner sig själv? Åh herregud, nu lät jag helt sinnesssjuk. Tror jag måste avsluta detta inlägg nu innan jag spårar totalt.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0