Kvällen

Igår höll jag på att dö av uttråkning i brottby så jag tvingade Fia att umgås med mig, hehe. Jag åkte till Bromma och mötte henne, Elias och sen även Johanna. Vi satt på nån knasig ölpub och drack öl(jag drack givetvis cider). Det var trevligt, sen blev det lite donken för de andra kvinnorna vid tolv och runt halv ett satt jag på bussen mot danderyd. Det tog typ 50 minuter att åka 509:an, när jag åkte från Danderyd till Brommaplan med 177:an tog det knappt 25 minuter... segt. Väl i Danderyd mötte jag Gustav som hade varit på julbord med jobbet, vi han pussas lite innan han klev på sin buss och åkte hem. Jag fick däremot vänta i trettio minuter på min jävla buss. Anledningen till att vi inte sov med varandra var att han är barnvakt just nu åt sina småbröder och det hade inte jag pallat haha. Idag ska jag istället till Täby(suicide) med mamma och köpa julklappar, har kommit på vad jag ska köpa nu! Lite segt är det dock att jag får H&M lönen på onsdag men ICM lönen kommer först på fredag, irriterande! Jag som inte har pengar egentligen... Men man måste ju tydligen köpa julklappar så jag har inget val än att spendera mina pengar.

Ja just det! Jag fick en julklapp från ICM igår, fyra biobiljetter! Perfekt nu kan jag se the girl with the dragon tattoo, den verkar bra. Kommer bjuda Gustav på bio som lite mer plåster på såren för att han inte fick något på sin födelsedag, inte ens ligga... (haha men usch, inte för att någon behöver veta vad vi gör så glöm bort att jag skrev så, det såg bara kul ut). Fast vi sa ju att Londonresan var en tidig födelsedagspresent också så jaa...

Nej nu måste jag fixa mig, luktar gammal fis och har flottigt hår.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0