helgen

Hej!
Det blev en jävla händelserik helg om man jämför med hur de brukar se ut. Satt inte hemma och mös, kollade på serier/film och åt godis, nej nej. I fredags kom Gustav hit efter jobbet, vi mös lite med godis och HIMYM. Sen fick båda sms om att det var kalasutgång och jag taggade till som fan medan Gustav blev sur. Vi bråkade lite, jag fixade mig snabbt och han drog. Sen möttes vi och han hade ångrat sig så vi begav oss till kompisarna på ACE. (lol:det brann som fan i en lada också, märkte det när vi var påväg mot bussen. Kom typ 5 brandbilar, 5 polisbilar och ambulans, fail). Väl på ACE hade vi jättekul, vi drack, dansade och pratade. Ångrar att jag tröck i mig ganska mycket av Gustavs 20 pack nuggets på donken vid tre, mådde sjukt illa. Det blev iaf taxi hem tillsammans för alla vilket var sjukt värt.

Vaknade upp på löragen utan baksmälla, så jävla värt, Gustav var däremot riktigt bakis och jag hade i princip tappat rösten... Mamma hämtade mig iaf hos Gustav då vi skulle till stan och leta paket till Gustav samt julklappar. Lite fittigt kanske att jag drog från pojken på hans födelsedag me han skulle på synundersökning(!) och jag behövde shoppa... haha. Det blev inget paket till Gustav och inga julklappar, istället köpte jag ett par riktigt mörkblå jeans på weekday, en bh och världens sötaste t-shirt på monki. (Ja, jag älskar ugglor)

Vid middagstid begav jag mig till Gustav, vi skulle på födelsedagsmiddag hos hans pappa. Seriöst, hur kan man laga så god mat?! Är helt fascinerad. Vi fick perfekt grillat lamm, entrecote(?), biff och grönsaker(ja de grillade på grillen!), egengjort vitlöksbröd, nån svamp/spenat/ost lasagne-kaka (nåt ena sonen kom på, han är 11 år, var bland de godaste jag ätit med svamp). Efterrätten var nån vitchoklad/jordgubbsmousse liknande tårta, väldigt söt men inte så god om jag ska vara ärlig. Planerna var sen att jag skulle möta upp några från klassen och gå ut men brudarna bangade och killarna ville till Hellströms så jag följde istället med Gustav till ACE igen. Kvällen var väl inte riktigt lika party som i fredags men jag hade det jättemysigt och så ända tills jag skulle dra men det behöver jag inte skriva om.

Nu ligger jag här i mitt mörka rum och lyssnar på musik, läser bloggar, bloggar och överväger att plugga lite. Men jag kommer nog sova istället.

Puss


Kommentarer
Postat av: Louise

:( saknar dig MASSOR. hur går jobbet, jobbar du på HM nu? :D puuuss<3

2011-12-11 @ 17:47:53
URL: http://partypussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0