friday i'm in love

TJA!
Äntligen är det fredag och jag är så jävla glad, vet inte varför riktigt men så är det i alla fall. Idag är jag ledig, vilket jag är fram till tisdag och det är skönt, lite jullov för lilla mig, hehe. Idag ska jag åka in till stan och hämta ut en bluetooth grej till mina högtalare så jag slipper koppla in dem i datan med sladd (kan då äntligen lyssna på musik i schysta högtalare från sängen), ska även kolla runt lite i butiker och försöka att inte bli dödad av alla i julklappshetsen. Kommer springa in på nya mediamarkt i gallerian och kolla om de har iPhone 4S inne också, vilket de inte lär ha men om man inte frågar får man ju aldrig veta! Jag kommer i alla fall att köpa en iPhone 4S nu i jul någon gång. Tycker synd om alla i min omgivning som hört mig tjata efter en iPhone i drygt tre månader, haha. Den stora frågan är om jag ska köpa med 16 eller 32 GB, priset skiljer sig med en tusenlapp och jag tror jag kommer klara mig bra på en 16GB eftersom jag inte har musik i telefonen(eller aah typ 30 låtar/en spellista ifall min lilla iPod skulle dö när jag åker buss, haha) och det är ju typ 400 MB och jag är inget jävla app-freak heller så de kommer inte fylla telefonens minne, bilder tömmer jag även så de lär inte vara något problem med att ha minne kvar på en med 16 GB eller?

Vid tre idag ska jag möta upp mamma i gallerian och sen ska vi bege oss till H&M HOME och shoppa lite, jag har spanat in ett jättefint bäddset som jag kommer införskaffa om det finns, hoppas!


Såhär ser mönstret ut, det kommer vara finare när det ligger färdigbäddat i sängen! Nu ska jag göra lite armhävningar och sen äta frukost, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0