vafan hände?

Jag förstår inte.
All stress är som bortblåst. Jag har börjat på analysen i samhälle B (gjorde det redan igår!), skrivit ner två frågor till Dvärgen (en återstår) och skrivit svar på dem, dock måste jag nog utveckla lite mer på det andra svaret! Och sen skrev jag en krönika. Jag gjorde något som jag har funderat på att göra mycket länge men jag har inte haft ork. Jag gillar ju att skriva så jag tänkte, en krönika/text/whatever i veckan, det är väl rimligt, behövde bara komma på ämnen och nu fick vi lite inspiration under dagens Svenskalektion, vi ska skriva krönikor nästa vecka på lektionen men jag råkade skriva en nu. Visst råkade den bli lite privat och klyschig, men jag gillar den. Den är inom rätt ämne så jag får väl försöka memorera den och skriva ner den nästa vecka på lektionen. Fyfan vad jag är grym!
Visst borde jag plugga lite mer historia och tyska, det är faktiskt examination nästa vecka, men jag är i extas och kan inte sluta skriva, det känns så jävla bra. Men jag vet att skolan går före mina privata texter så det är väl bara att sätta sig och pressa in tyskafraser och glosor samt olika historiesyner och källkritik. Men det är okej. Det här var mitt eget val och jag är relativt glad. För det finns bullar, pepsi och te. Och justin Bieber spelar på iTunes, nästan så man gråter av lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0