suspicious minds

Torsdag
Råkade spendera cirkus tusen spänn inne på monki och weeday, det blev underkläder, två par jeans och två par skor. Dock var skorna från weekday (bild) trasiga så det var bara att ringa och lägga undan ett par nya
så himla snygga skor, man vill ju bara ligga med dom!
fredag*
Stressade in till till staden för att byta skorna, hamnade i värsta bilköerna, svettades som ett as på bussen och var allmänt irriterad. Blev hämtad av mamma, sprang in på ica och köpte pepsi, snabbt hem och fixa sig för att sedan bege mig till lenny som fyllt arton för lite middag och mys. Bilder finns på facebook. Kvällen var awesome, god dricka, god mat och trevliga människor. Utgång för de flesta som var över arton men jag, Cecilia och Linn gick hem till mig och spelade galenpanna (ett spel, googla) drack bailey's och malibu och frossade i godis. Minnena är lite luddiga måste jag medge men jag hade jävligt kul!
Lördag
Vaknade tidigt för jag var så jävla bajsnödig (what the fuck?) märkte att jag lagt rostmackor i min säng (glömde äta upp dom, fail) duschade, åt, packade min ryggsäck och drog till uppsala. Mys
Söndag
Kom hem vid halv tio, mamma och pappa har målat trappräcket och mamma hade haft sönder själva glasplattan i micron så "tryck inte ner händer i soptunnan och rör inte trappräcket" var det första man hörde när man kom innanför dörren. Duschade och deckade i princip
Måndag
Idag åkte jag till skolan för att det var temadag - riksdagsval. Men det var så himla tråkigt så jag bad mamma möta upp mig (hon var visst ledig) och så lunchade vi på MAX i arninge (fatan vad god kycklingburgaren var) och handlade mat.
"Falukorv. Köp falukorv. Vi ska köpa falukorv."
"Va...? Vems matecka är det?"
"Pappas"
"Ah, okej"
"AHA två för trettioåtta, tag två!"
Mina föräldrar är så jävla awesome, min pappa gillar att variera maten han lagar
måndag: falukorv
tisdag: falukorv
onsdag: falukorv
osv
haha, inte direkt men nästan i alla fall
*Rubriken suspicious minds kommer från kvällen vi bakade nutellatårta och sjöng den på singstar och även hemma hos Linnea lyssnade vi på den. Och sjöng. Den är nog lite av en vad ska man kalla det, våran låt, som Linniegirl skrev <3

Kommentarer
Postat av: Linnie

Galet snygga skor!! Är avis. Haha :)

Suspicious Minds <3

2010-09-06 @ 19:35:18
URL: http://cockienut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0