måndag 20 september

Idag har jag jobbat hela dagen så jag är helt slut. Borde göra mina skoluppgifter men jag vill bara gråta. Orkar inte plugga, orkar inte tänka, orkar inte skriva
Tisdag: Tyskaprov
Onsdag: Historiaprov (jag fattar inte ens vad provet går ut på)
Torsdag: Diskussion kring boken dvärgen (minst 3 frågor+svar)
Fredag: Analys om utländska politiska system+källkritik inne
Jag har börjat med precis allt men kan inte avsluta något
Tyskan tror jag att jag kan, i morgon när det verkligen gäller kommer jag ha glömt allt
Historian är så jävla oklar. Svaren på mina frågor om boken är så jävla luddiga och min analys är så jävla sämst. Känner att jag fått en bra start på terminen!!!!!1
IG är också ett betyg. Awesome

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0