5 oktober

fick mitt besked om skattejämkning idag. Det såg fin fint ut och jag är allmänt taggad på jobb.
Något jag är mindre taggad på är att läsa ut dvärgen (egentligen inte, har inge problem med att läsa den igen, den är faktiskt bättre andra gången, men jag orkar verkligen inte komma på minst tre frågor som når upp till högsta betyget, orkar inte tänka och analysera)
Dagen började faktiskt med naturprov och det gick bra, kanske når lite högre än G (hoppas, hoppas!)
sen insåg jag och Fia att vi hade cirka fyra timmars håltimme så vi drog in till stan och käka på donken (chicken nuggets, currysås och chokladmilkshake<3) där mötte vi även upp Fias kompis Alba som gick ettan i samklassen jag går i nu och en av hennes kompisar från hennes nya skola, Niklas hette han tror jag. Fia pallade inte åka tillbaks till skolan för långSAM så jag åkte tillbaks ensam, genomled en powerpoint presentation, somnade under ett nyhetskryss och hade tyska. På tyskan hade vi besök av åtta tyska elever från någon skola i Hamburg (?) det var sjukt läskigt men kul och jag insåg att jag verkligen är kass på tyska
nej nu ska jag fan ta och läsa ut dvärgen och skriva frågor
party!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0