random

Hej!
Alltså helvete vad tiden går fort, det är julafton om en månad! (hjälp)
Nåja, idag har jag i alla fall arbetat eftersom vi fick kompledigt från historian & handledartiden (studiebesök)
fluidmaster hela dagen, ingen svimningsattack. i måndags hade jag den roliga upplevelsen igen,
jag mår illa, allt snurrar & om jag inte lägger mig ned svimmar jag, lol.
pappa blev sur men jag jobbade på efter att jag legat på en brits i tio minuter, tagit några dextrosol och varm choklad.

i morgon är det skola igen, känner mig sådär lagom pepp på svenska i tre timmar. vi gör ett aslamt grupparbete om minoritetsspråk (kill me) sen har vi lunch, håltimme och mellan klockan ett och halv tre har vi tid för att skriva uppsats... LOL.

Borde forstsätta läsa om djur som spelar svårfångade och parningsritualer, har typ prov nästa vecka. ja, alltså på evolution inte djursex... jisses, vad tror ni vi lär oss på TEG egentligen?
Har sammanfattat i princip hela kapitlet, grymt

ps. ser ni att jag kan göra blankrader igen?
tack fia och firefox! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0