kastar mitt liv

haha nej men vi(mest jag) har haft lite rensning här hemma
sjukt mycket skräp man samlar på sig! Ska sluta köpa en massa onödiga prylar
undra hur många flyttkartonger jag har ute i förrådet? säkert fem stycken, minst
men nu har jag i alla fall fått ordning på en del saker, idag ska jag nog rensa mitt och Amandas badrum
fy fan vad mycket skit vi har där inne, säkert massa gammalt smink
vi har till och med hamster grejer där inne,
vår senaste hamster dog för kanske tre år sen... fail
men först ska jag försöka vila lite, har sjukt mycket energi men klockan är så lite än, Amanda och Andreas ska få sova lite till. Hennes rum måste också rensas, men det kommer hon aldrig gå med på. Hon gillar sin oordning,  det är hemskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0