28 maj

skrev nationella provet i matte B idag. blev godkänd och firade med cola bubblizz och min sista swedish fish
väl godkänd är mitt slutbetyg i engelska men jag måste få mer självförtroende och börja tala mer
portfolion är inlämnad både i digital- och pappersform, hoppas på det bästa men den är absolut inte lägre än ett väl godkänt den heller
jag tror mitt slutbetyg i hisoria A blir mycket väl godkänd, det skulle kännas fint
blir även godkänd i idrott och geografi
nästa termin är det nya tag och nya mål
det gäller att hitta saker, små saker att leva för, se fram emot, det kan till exempel vara spanien resan, väntan på att håret ska växa och återta sin naturliga färg och styrka, livet får kännas menlöst, det kommer det att göra men jag ska verkligen kämpa för alla små saker som jag värderar och ha kul, jag måste våga leva

Kommentarer
Postat av: Louise

<3

2010-05-28 @ 20:16:43
URL: http://partypussy.blogg.se/
Postat av: Jasmine

det där var fint skrivet. tror jag också ska tänka så när livet är mörkt.

2010-05-28 @ 20:36:42
URL: http://jqsmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0