12 maj

vill att dagarna ska gå fort
vill åka till usa nu, jag är så grymt taggad
lite skolstress då jag förmodligen (99% säkert) sumpade ett VG i geografi, men jag valde ju att satsa på historian och andra ämnen istället, det är sjukt svårt att tenta av en 100p kurs på knappt en termin där man har ca 1,5h lektion typ var tredje fredag så jag skyller på det
kan även nå högsta betyget i grafisk kommunikation(!) så jag satt på historian (efter jag typ skrivit klart min fördjupning) och jobbade med min portfolie till pappa kom och hämtade mig kvart i fem
sen flängde vi runt lite i arninge och jag lyckades börja blöda näsblod och sen åt vi en sjukt god korvstroganoff som mamma hade färdig lagom till vi kom hem, amanda totalratade den dock då hon hade blandat lammkorv, hot dogs och kycklingkorv - den måste tydligen innehålla endast falukorv annars är det oätligt. Men det var gött.
Nu sitter jag här och planerar och tänker
kommer förmodligen skriva en massa för det är lite kaos i min skalle
borde göra klart min portfolie helt men jag har idétorka. fail
fördjupningsarbetet har jag skjutit upp tills i morgon. då kör jag ett race med kommentarer från mamma. Det är ju så gott som klart! Vafan finns det mer att skriva? JAG ÄR BÄST (ok nu spårar jag)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0