3

shutter island blev försenad 30 minuter, alla fick gratis biobiljetter
party
mitt nya rum är gulligt
ska måla det imorgon gråttgråttgrått
råkade beställa ett namnhalsband idag, fy micaela
199 kr bara så det funkar med min budget i mars
har totalt 900 att spendera
99 kr kvar att betala på halsbandet
400 kr till keds
och 305 (gay) till skins series 4
typ sjukt tidigt att den släpps redan 22 mars, men jag gissar att det kommer bli uppskjutet typ en vecka
men jag är glad ändå
har även bestämt att jag ska töja ner öronen till tolv mm om det nu är möjligt och sen pierca septum i april
mamma är bara lite svår att övertyga
måste se lady gaga också

Kommentarer
Postat av: Linnie

Visa bilder sen när rummet är klart :D

2010-03-03 @ 21:28:17
URL: http://cockienut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0