skönt

sålde precis min dator. pappa köpte ut mig eller vad man ska säga
på tisdag är jag skuldfri (kan inte rå för att HM lägger sin clubday innan jag fått mitt studiebidrag)
sen ska jag äver casha in en hundring för en biobiljett. ska se snabba cash imorgon
med min pappa. hahahaha är man desperat så är man
kan även meddela att jag är klar med min engelskatext. måste bara kolla igenom sista stycket
känns inte som det är helt 100 eftersom jag pratade med mamma, kollade på big bang theory OCH let's dance sammtidigt som jag skrev det. galen fredagskväll man hade alltså.
nej nu ska jag fortsätta trippa runt i mina nya skor, gå på toaletten fem gånger i timmen och redigera bilder
pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0