29

har sett första avsnittet av skins series 4. asglad
keds kommer inte in i butik för än vecka 11 - alltså i mars. sadface
började böla så fort jag kommit innanför dörren hemma. var så kallt ute att jag hade ont överallt. då får man gråta. ok.
hade geografi idag. wow folk är typ smarta. de ska ha prov nästa fredag men jag slipper eftersom jag bara varit med på en lektion. skönt, för jag har två prov nästa vecka + en fittig debatt i engelska
SL förstörde min dag också. provade finfina kavajen på H&M, kände mig bredaxlad och ful
mamma kom sen hem med kavajen i både 36 & 38. hoppas på 38:an. fast jag behöver spara pengar

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: hah aw okej, tack för tipset! (; Ska fundera på det. :)<3



Och ja juste... Engelska uppgiften ja... fyfan.

2010-01-29 @ 16:26:26
URL: http://erikaling.blogg.se/
Postat av: Erika

Juste, funkar de bra me nya klassen? Har du fått en plats btw i någon ny klass nu? :) <3

2010-01-29 @ 16:28:58
URL: http://erikaling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0