duktig

ligger inte i sängen och har sagan om ringen maraton som jag hade planerat.
Istället är jag snäll, jag har
- Dammsugit hela huset (ok sket i badrummet nere, mattor är jobbiga)
- Städat och sorterat mitt rum (inte klar dock, hehe)
- Satt igång en tvättmaskin (hoppas jag inte pajade hela maskinen och får vatten i hela huset)
- Städat i köket (till och med torkat skåpen!! ok snart...)
- bakat muffins
- övervägt att plugga (hahahahaha)
- hämtat posten (det är jobbigt att gå fem meter i pappas tofflor och få snö på fötterna och öppna brevlådan och få tre liter snö på armen och sen gå tillbaks och hoppas att man inte halkar på isfläckarna på trappen eller går in i en buske, vilket jag alltid gör. fail)
- gjort en krokodil (fyfan vad tragisk jag är)
nej nu ska jag torka lite mer, försöka sluta blöda näsblod och göra mer pärlfigurer.
KOLLA MIFFOT! HAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: Louise

Fan vilken fiiiiiiiiiiiiiiiiiiin! :D

2010-02-18 @ 14:40:41
URL: http://partypussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0