5

Har pluggat konstant sen jag kom hem halv två
ok jag ljög, men jag har iaf skrivit klart hemtentan halvt, börjat lite på geografin och nästan skrivit klart min argumenterande text i engelskan (den måste bli bra som en kompensation för IG:t jag råkade dra på mig när vi debatterade, haha FAIL)
jag har alltså både varit duktig och sugit bigtime första halvan av dagen
nu fick jag precis hjärnsläpp
en halvliter cola är inte bra för min lilla blåsa, springer på toaletten hela tiden (fail igen)
tuggummina fastnar i tänderna (ännu mer fail)

men sen hittade jag en fin text och blev lite glad
har förresten klippt luggen också, plötsligt blev det röda inte så jobbigt längre
men det måste bortbortbort!
i kväll eller på söndag färgar jag och hoppas på bästa möjliga resultat (vill inte ha lila)
jaja nu måste jag väl fortsätta med mina skolarbeten
eller inte
är ledig måndag-tisdag-onsdag så ja
sug min kuk bebisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0