allting en gång

senast i helgen sa jag att jag aldrig skulle sätta min fot på tegel
louise sa det senast i tisdags och ändå hamnade vi där igår med joanna, gustav och några av hans vänner
det var faktiskt helt okej, nära hem och man träffa många man känner/känt
dock gick kvällen för min del upp och ner och jag trodde seriöst att jag skulle börja gråta en gång
pallar inte att allt ska vara så komplicerat, hatar att den man vill ha är omöjlig att få
speciellt när man vet att intresset finns hos båda
hora

Kommentarer
Postat av: Louise

sötis<3

jag är iaf glad att vi gick dit, och hade det najs när det inte var dåligt! :)

2010-12-23 @ 23:30:56
URL: http://partypussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0