lång lista

1. namn: micaela
2. smeknamn: mickan, mickis, mix.
3. mellannman: kristina
4. höger- eller vänsterhänt: höger
5. humör just nu: stressad, nervös
6. favoritgodis: chokladpralinerna med fyllning från karamellkungen. Salmiak kuber.
7. är det nåt du absolut inte äter: blodpudding, försöker men det går inte,
8. kläder just nu: ljusgråa jeans, grå ziphood, leopardlinne.
9. internetsidor inne på just nu: bloglovin
10. musik just nu: töntarna - kent
11. vad åt du senast: tuggummi
12. vad sa du senast: mmmmmmmmmmmmmmmaaaadfhdu typ
13. favoritkläder: jeansshortsen från monki och oversize tröjor
14. om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja: medeltiden och dö i pesten, helst böldpest.
15. är du bra på matte: i wish
16. fisk eller badkruka: badkruka
17. favoritfärg: vit, svart, lila
18. saft eller alkohol: båda
19. hur många kuddar sover du med: allt mellan 2 och 5
20. favoritväder: sol och stekhett
21. spelar du nåt instrument: nej
22. morgon- eller nattmänniska: båda!
23. sparare eller slösare: är rätt duktig på att hålla mig till det jag bestämmer mig för att göra.
24. vem/vilka är viktigast för dig: familjen antagligen, är tydligen känslokall
25. det bästa du vet: tuggummi och att sova
26. bästa film just nu: men jag vet inte
27. ser du på kärleken som ett misstag: ”egentligen är du inte kär i mig, och egentligen är det okej med mig för jag blir aldrig kär i nån, sånt där är slöseri med tid”
28. hur många barn vill du ha när du blir stor: fyra, helst 18. Men bara om cecilia skaffar 16. haha
29. framtidsdrömmar: jobba upp mig i klädbranchen och skaffa söta negerungar.
30. är du kittlig: galet kittlig ibland, andra gånger inte alls
31. snarkar du: jag tror dessvärre det finns en chans att jag gör det.
32. rädd för insekter: inte speciellt. Mer stora djur, haha.
33. skilda föräldrar: inte än
34. största svaghet: godis
35. musikstil: grymt blandad.
36. bästa bok: oj, omöjligt att svara på. Fick en blackout.
37. duschar eller bad: duscha
38. pizza eller hamburgare: hamburgare
39. har du nån flickvän/pojkvän: nej
40. favoritchipssort: typ saltade, MASSA SAAAAAAAAALT
41. synliga ärr: ja, ej självförvållade
42. stökigt eller välstädat: välstädat. Typ perfektionist, tack mamma.
43. hur många kusiner har du: orkar inte räkna, 20 kanske.
44. hur är din drömtjej/kille: snygg och mörk, tänk freddie i skins, haha. Indier.
45. ljust eller mörkt bröd till frukost: mörkt, rostade mackor äter man på kvällen.
46. vilken läsk är godast: päronsoda. Smakar cider.
47. vad gör du helst?: lyssnar på musik
48. hur många syskon har du: en lillasyster
49. bäddar du din säng: det händer mer och mer sällan
50. är du mörkrädd: ibland, oftast.
51. städar du ditt rum själv: ja
52. sjö eller hav: hav
53. saltar du på maten: ibland, inte så ofta
54. favoritkaka: tummkakor, lätt
55. gillar du att sjunga: skrika är mer min grej
56. vilket instrument är vackrast att lyssna på: inget. Allt på samma gång ihopsatt till en skön låt med grym bas. Ok.
57. hur gammal är du: 17 år
58. hårfärg: svart enligt de flesta, flammig svartbrun enligt mig. Skallig enligt amanda. Älskar min syster.
59. vad anser du om president Bush: tänker bara på könshår.
60. röker du: passiv rökning är mer min grej.
61. kaffe, te eller inget: te, eller inget.
62. pysslar du med nån sport: jag går till och från bussen.
63. hatar du dig själv: oftast
UTSEENDE
1. hur lång är du? 165 cm
2. hur mycket väger du? Vågen ljuger
3. hårfärg och frisyr? Svart, axellångt med en jobbig lugg som inte vill ligga fint.
4. ögonfärg? Bruna, vill ha svartbruna.
5. mest nöjd med? Ögonen förmodligen.
6. minst nöjd med? Det mesta
7. skostorlek? Mellan 37-39 beroende på sko och märke.
8. glasögon? Nej, men jag vill ha och vara söt i dom. Ska skaffa nördbrillor utan styrka nån gång.
9. har du några piercingar/tatueringar? Läppen+töjningar i båda öronen.
FAVORITER
1. filmer? Men vafan. Skins season 3, twilight(haha) HP
2. låtar? Töntarna – kent, automatic – tokio hotel, change me – keri hilson ft. akon
3. årstider? sommar och vår.
4. mat/dryck? Typ sushi, lax, chokladhavremjölk.
5. djur? katter
6. färg? Svart, vit, grå.
7. parfym? Miami glow JLO.
8. tv-program? gossip girl, csi
9. ämne i skolan? Svenska tror jag nog. Jag gillar att skriva. Eller typ historia.
10. sysselsättning? drömma
KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? Min gamla numera gråa everest
2. vad använder du just nu för skor? Kängor.
3. favoritfärg på kläder? svart
4. favoritmaterial på kläder? Wtf? Bomull? Eller? Va?
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Stor svart t-shirt och en mysig kofta
6. favoritaffärer? Monki, H&M och weekday – surprise? Nope.
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Olika, kanske runt 800 spänn.
8. favoritmärke? Cheap monday
9. vad har du för byxstorlek? 24-27
10. vad har du för tröjstorlek? Small, men föredrar större kläder som inte sitter tajt.
DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? Litet avlångt fittrum.
2. vilken färg på tapeterna? Vitmålat (observera målat)
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Vitt, lite svart. Heihei sjukhus
4. favoritmöbel i rummet och varför? Sängen, den är mycket anpassningsbar.
5. vad vill du ändra där inne? allt
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? ja
b) video/dvd? ja
c) dator? Ja, en laptop som är inne på lagning för tillfället.
d) stereo? Den slängde jag ut
e) telefon? Snart ryker den också
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Grannens hus, en gata, mer hus, asfint träd och ofta solnedgången (fyfan vad gay)
8. vad gör du oftast i ditt rum? Allt utom äta och duscha. haha
9. vem förutom du brukar sova i din säng? Kaninen, alltid. Annars gråter jag.
10. favoritpryl i rummet? Datorn förmodligen.
BLANDAT
1. vad heter din morfar? Leif. LEFFE
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? Vantar, busskort, nycklar och härlurar + pucca plåtask.
b) skolväska just nu? plånbok, miniräknare, penna, skolkort, tuggummin, handsprit(hahahaha) och det var typ allt.
c) handväska eller liknande just nu? Adidas axelremsväska.
3. vad är du beroende av? tuggummi
4. vilket land kommer du i från? sverige
5. vilken sorts lipsyl använder du? Försvarets hudsalva, bröstcancer collection.
6. vad tror du på? döden
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? ingen
8. vad köpte du senast? Tuggummi, behöve sockerkick, men inte fan gav dom mig det. jävla skitaffär. Måste till åkersberga.
9. har du nåt husdjur? Mus i köksskåpet. De andra dog, tyvärr.
10. vad bor du i? parhus
GREJER
1. plånbok: svartguldig från H&M
2. tandborste: en rosavit från pepsodent, fett fint mönster OMG!!!!
3. smycken: piercing+ örontöjare.
4. solglasögon: fake ray bans, typ monkibrillor lady gaga style.
5. underkläder: hm, weekday. Enkla och utan porrstämpel.
6. nagellack: grått (och trist)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0