JÄVLA EB:N!

Idag kom det fram att varken jag eller amanda kan koka potatis
så vi åt hårda potatisar mosade i massa gräddsås och lingonsylt och sönderbrända köttbullar till. smaskens
Amanda vägrade gå till kyrkan med skolan idag och jag behöve inte vara med och sända radio så vi stannade båda hemma, fotade lite och var allmänt cp.
När amanda senare skulle till skolan såg hon en tjock katt sitta på vår tomt. hon vågade inte gå förbi den. jag kastade en plasttoffel mot den. den hade stört seg reaktionsförmåga och när den väl röde på fläsket märkte vi att den bara hade tre ben. vi blev hysteriska. katten satte sig i en buske och amanda var övetygad om att den skulle attakera henne så hon var tvungen att smita ut bakvägen(jag var tvungen att stå i dörren och kolla ifall katten skulle komma). tre minuter senare ringer hon och flåsar lätt. hon hade hört en bjällra som lät precis som den katten hade på sig när hon gick upp för backen. men det var bara inbillning, för ingen katt hade hon sett. haha

jag tror vi är lite smått efterblivna


Kommentarer
Postat av: Louise

fett kuligt :)

2009-11-27 @ 15:11:58
URL: http://partypussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0