damn girl

oj
och jag som inte skulle få många julklappar i år
känner mig så sämst
måste bli snällare (och falsk)

kan väl skriva en lista på allt jag fick
fjällräven jackan (fick den typ en månad innan jul men det var en tidig julklapp så alla förstår)
6500 kr (det är här jag vill klämma huvudet i dörren och gråta, är så inte värd så mycket pengar)
hela nio par finfina örhängen (majoriteten var rosor)
finaste ringen, en gräddvit ros som kommer variera mellan att vara ring och halsbandssmycke (fixa kedja)
en almanacka eftersom mitt liv går under om jag inte har en
svart klänning med puffärmar som jag tjatat till mig (haha)
biokort laddat med tvåhundra (hoppas på trevliga studenrabatter)
paljettshorts
söta svarta ballerinatofflor med rosa spets och rosetter
trosor/hotpants med ros på rumpan från SONIA RYKIEL POUR H&M
parfym
Nescessär/väska fylld med sminksaker/kosmetika

det var väl allt, nu såg det inte ut att vara så mycket
men jag tycker jag fick många saker haha

jag vet fan inte vad jag gjorde med kameran men aja.
fick allt utom kittyörhängena och de vita pärlörhängena bredvid

Kommentarer
Postat av: Erika

SV: hahah jaha tänkte du. ^^ Jo men kista är verkligen inte nåt o rekomendera skulle jag säga. Man kan knappt gå omkring p.g.a. så mkt människor. xD Fast de har säkert lugnat sig nu. :)



Men ååååååh omg, jag är SÅ avensjuk måste jag erkänna. :( OMG vilka fina! <3

2009-12-30 @ 02:14:30
URL: http://erikaling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0