Update

Heej,
Shit, tänk Att det redan är vecka 38! Känns som jag var i Spanien förra veckan (var där v.30 typ), antar att tiden går fort när man jobbar typ varje dag... Har varit ledig fredag-söndag dock vilket var skööönt! Min högra spottkörtel svullnade upp i torsdags så jag har sett ut som värsta freaket i tre dagar, ont som fan gjorde det också! Men nu ser jag ut som vanligt och har inte ens lite ont längre, skönt. Idag har jag jobbat igen, gick in fem timmar tidigare så det blev en heldag för mig! Nu sitter jag hemma i sängen och har ont i lilla magen, råkade äta för snabbt och drack lite för mycket saft, verkar som min magsäck bestämt sig för att krympa också, haha gött. Har börjat leva på mest proteinrik mat proteiner(plus massa frukt, älskar frukt) vilket gör att magen är snällare mot mig plus att jag slipper vara hungrig typ hela tiden, känns bra! Kommer slarva med frullen typ hela tiden bara, går mycket snabbare att göra gröt på morgonen än att steka/koka ägg (+att det är billigare med havregryn) men då får jag skylla mig själv att jag mår illa, har ont i magen och fiser, haha.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0