Historien om bäddmaddrassen

Nät vi flyttade in i Vallentuna i vintras köpte Gustav en ny bäddmadrass, röven (katt) kissade ner den efter nån vecka. När vi flyttade till brottby tvättade vi överdraget, allt var bra tills mjaumjau pissade i vår säng och vi var tvungna att tvätta madrassöverdraget igen. Denna gång gick dragkedjan sönder så vi fick bränna av till jysk vid halv fem i söndags för att reklamera madrassen. Inga problem där förutom att de inte hade rätt madrass så vi fick lägga till 1.299:- för en annan med löftet att "den går ner i pris i morgon (måndag) så det är bara att komma tillbaka med kvittot så får bi PENGARNA tillbaka". Bra tänkte vi, inte lika bra när jag på min lunch igår kom för att göra ett återköp på madrassen för att få mina 999:- tillbaka. Presentkort sa snubben, fan heller sa jag det har ni inte upplyst mig om igår sa ni pengarna, jag vill inte ha nåt jävla presentkort utan jag ska ha mina pengar tillbaka. Efter en liten stund gav han med sig och jag fick mina 999:- i kontanter. Kommer hädan efter bojkotta jysk, nya madrassen är jävligt skön i alla fall men nu måste jag hem och skrubba på en liten kissfläck. Ska fan pissa i kattlådan också... Lackar ur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0