Depp

Hola
Ligger hemma, ensam, i sängen och kollar på the avengers. Jag råkade ju somna när vi såg den på bio (jag+nattbio efter jobbet=dålig kombination) så jag har längtat efter att den ska komma ut. Önskar att Gurra (seriöst, måste sluta kalla honom det!!) var här och kramades med mig men har är ute med jobbet på curling och middag. Han var inte hemma igår heller, då fikade han med Daniel + lite polare eftersom Daniel var i Sthlm och hämtade det sista.
Jag är verkligen dålig på att vara ensam, det är extra svårt nu när jag mår anus(överväger att börja med antidepressiva igen, så illa är det). Idag mår jag dock bättre än igår, får tacka vädret och min promenad på en timme. Det är så himla jobbigt att må dåligt utan att veta varför, vet ju lite vad som bidrar men jag får skylla mig själv så, KUK. Måste börja umgås med folk igen, det blir trist att bara jobbajobbajobba utan att göra "nåt kul"(jag gillar mina jobb men det är ju inte samma saaaak). Men då gäller det att höra av sig till folk och fråga om de vill umgås, jag vet inte vem jag ska fråga, vilka brukar jag umgås med? Vilka vill umgås med med? Haha pallar inte, ska fortsätta kolla film och äta morötter med dipp och godistuggummin igen. Skönt att ingen läser min blogg, pussipusspuss


Kommentarer
Postat av: Louise

jag läser din blogg. önskar jag var i sverige o kunde umgås med diiiig <3

2012-10-07 @ 21:13:20
URL: http://wiklund.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0