Torsdag, ledig!

Hej
Idag är jag ledig, vilket är skönt eftersom jag hade planerat att baka cupcakes till mamma eftersom hon fyller år idag. När jag vaknade imorse var mamma hemma, hon hade migrän, stackaren, på födelsedagen. Hon har vilat hela dagen så jag hoppas hon nr bättre när familjen kommit hem så vi kan fira henne. Hon vill ha flygande Jakob till middag(kycklingen är redan rensad) som jag erbjöd mig att laga. Muffinsarna är klara, hallonbrownie bottnen till tårtan är klar så det enda jag behöver fixa är lakritsfrosting till mina muffins och grädden till tårtan. Jag har tänkt mig hallon/kokosgrädde, jag tror det kan bli gott. Så på menyn ikväll står det:
Flygande Jakob
Citronmuffins med lakritsfrosting
Hallonbrownie med kokosgrädde

Jag och Amanda är visst sämsta döttrarna eftersom vi missat att köpa present, det löser vi genom att ge henne en prenumeration på en valfri tidning, hon gillar ju skvaller och kommer inte märka våran miss.
Recept kommer om bakverken uppskattas
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0