Tisdag, vecka 46

Hola!
Nu är det mindre än sex dagar till jag och mamma åker till London, längtar! Idag jobbar jag på lagret vilket jag även gör imorgon. Igår jobbade jag på HM, torsdag-söndag jobbar jag på HM igen. Känns bra att jobba mycket nu innan jag reser så lönen innan jul blir hyfsad, haha. Ikväll ska jag och Gustav kolla på en "lägenhet" i Åkersberga (hus på en tomt), hoppas den är lika fin som på bilderna, då går kanske flyttlasset till Åkersberga i början på nästa år!
Idag känner jag mig glad, men humöret skiftar tyvärr rätt snabbt :( försöker vara positiv i alla fall! Tänkte försöka börja träna mer för det får mig på bättre humör, igår simmade jag 1 kilometer på 45 minuter, avslappnande och skönt. Känns i kroppen idag må jag säga, jäklar vad träningsvärken sprider sig och blir värre ju mer dagen går... Skönt ändå, blir nog en tur till simhallen imorgon efter jobbet också, måste börja ta mig tid att träna oavsett om det är på sämsta tiderna. Har fått klartecken att jag får köpa en roddmaskin när vi flyttar, då kan jag träna varje dag :D
Nu ska jag fortsätta jobba, muffinsrecept kommer ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0