Onsdag, vecka 46

Hejhej,
Nu har Abbe lunch igen, hehe.
Lägenheten "huset i garaget" var jättefint, vi vill verkligen flytta dit så vi väntar bara på ytterligare klartecken från ägaren. Om vi får hyra kommer vi få tillträde vid årsskiftet, eventuellt i mitten av december beroende på vad ägaren, min pappa, Gustav och jag har för oss. Min käre far kör ju lastbil vilket betyder att han ska kunna låna en bil och hjälpa oss flytta, både jag och Gustav måste vara lediga. Vi får se vad som händer, nu ska jag jobba snabbt så pappa kan komma hit, hämta möbler och mig, ska fråga om jag får gå tidigare så jag kan åka med pappa och simma utan att stressa röven av mig för att hinna med bussen hem.
Muffinsrecept kommer när jag hinner skriva ner dom, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0