Onsdag på lagret

Hejhej
Idag jobbar jag på lagret, tanken var att jag skulle vara här även imorgon men Abbe gav mig ledigt. Det känns skönt, mamma fyller år imorgon så då kan jag passa på att baka något gott. Måste även köpa en present till henne, fan, hade jag totalt missat kom jag på igår.
Jaja det löser sig, hoppas dagen går fort idag. Vill handla inför imorgon samt även hitta en present eftersom jag kanske blir inringd på jobb imorgon. Jag hoppas alltså att kommunaltrafiken håller sin tider så att jag hinner med alla jävla bussar. Jobbdagen kommer flyta på bra då jag har min iPad med mig = jag kan kolla på Drop Dead Diva samtidigt som jag arbetar. Nu ska jag jobba vidare, tänkte bara uppdatera lite när Abbe är på lunch, hehe.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0